Sjölyckan

Två små liv. En stark kärlek. Ett drömhus på plats. En näve hundhår. En nypa katthår. Några ulliga & en skvätt rock.

Tankad, packad & klar

Kategori: Lille L, Lille W, Vardagen, Vänner och familj

Efter allt fix den senaste veckan är jag rätt sliten. Att jag dessutom vaknade 03.30 idag med nässelutslag  (IGEN!) som kliar nåt galet gjorde att jag stod ut till strax efter 4 sen klev jag upp. Det blev en tidig morgonpromenad, till & med Franz tyckte det var för tidigt och tittade frågande på mig flera gånger där i början.


Dagen blev därför inte riktigt som planerad men nu, strax innan midnatt är allt som skulle göras klart. Att jaga läkaren & sen hinna med ett besök där sminkade mig mer än jag trott först.

Vi hann iaf till avslutningen på dagis & hade en fin stund där. Våra barn har verkligen en fantastiskt fin miljö att hänga i på dagarna! Å underbara "fröknar". En stund inne & sen gick vi ut för att äta medhavd picknick, pastasallad med kyckling för vår del, & leka. Regnet som ihärdigt höll i sig nästan hela dagen gav upp också och solen tittade fram. En fin kväll.

Sen hem & lägga barnen och ta tag i packningen. Det blir mycket packning när alla ska vara borta ett par dagar.  Nu är det klart i alla fall & jag är sjukt pepp på den här helgen! 
Nu hoppas vi bara att vi får lite sol & värme också. 

Lille W, vår solstråle med yoghurt i hela ansiktet. 😍
Tänk vad kul det kan va att äta själv! 😁
Älskade W! ❤
Fixandet i helgen bestod mest av målning, här utsikt över taknocken mot söder från en lift 7 meter upp! Vackert!
Baksidan mot sjön, underbar! Hoppas vi får till en del barhäng där i sommar!
Sjön & badplatsen.
Gå i tunneln var spännande tyckte L. ❤
Finaste L, klok som en bok fast han inte fyllt två än 😍
Läget är nåt alldeles speciellt.
Å W fick såklart hänge med på avslutningen också. Han trivdes som fisken i vattnet bland alla människor & leksaker. Å när jag öppnade burken med medhavda jordgubbar fullkomligt skrek han rakt ut. Behöver jag förtydliga att han gillar det?! 😉🍓❤
Kommentera inlägget här: