Sjölyckan

Två små liv. En stark kärlek. Ett drömhus på plats. En näve hundhår. En nypa katthår. Några ulliga & en skvätt rock.

Nytt i vardagsrummet

Kategori: Allmänt, Inredning, Prylar och pinaler

Vi började ju redan i vintras med att piffa till vardagsrummet.

Det går inte fort men det blir bra.
När vi flyttade in i huset sa jag att jag inte skulle köpa nån möbel om jag absolut inte var säker på att det var den jag ville ha. Det bröt jag rätt fort. Nu har jag börjat om och håller (än så länge) det där löftet till mig själv. 
Senaste tillskottet i vardagsrummet blev den här tv-bänken som klickades hem från chilli.se härom dagen. Strax efter Stringhyllan och samtidigt som en spegel till hallen. 
Jag gillade dock inte knopparna på möbeln utan beställde likadana, fast svarta, hängande knoppar från IB Laursen som vi har vita på vitrinskåpen. Mycket nöjd!

Lite piff och ett par tavlor ska upp på väggen i tv-delen av rummet sen är det bara utmaningen att hitta ett nytt matsalsbord med åtta tillhörande stolar som jag hoppas vi ska trivas med. Å en ny matta till den delen. Ytterligare en del med Stringhyllor/skåp ska också klickas hem men det får vänta lite. Man kan ju inte bara bada i pengar, man får spara på en del också. 

Jag är galet förtjust i de här knopparna från IB Laursen.
Kommentera inlägget här: