Sjölyckan

Två små liv. En stark kärlek. Ett drömhus på plats. En näve hundhår. En nypa katthår. Några ulliga & en skvätt rock.

Att bada i pengar

Kategori: Prylar och pinaler

Kanske inte riktigt bada men när man fått sin första riktiga lön på över två år (nä jag har inte jobbat men jag har haft semester!) är det lätt att sätta sprätt på dem fortare än kvickt.



Steltonkannan var ingen dyr investering eftersom den var på rea (på Mio) men jag har suktat efter den ett tag & nu slog jag till. 

Det är om inte annat kul att kunna unna sig både en och tre (eller fyra) saker man längtat efter ett tag. 
Jag fick med mig en härlig stickad pläd också från Mio, i färgen gammelrosa! Tro det eller ej. Och idag var det jag som åkte & hämtade en klassisk Stringhylla som ska få pryda en vägg i vardagsrummet.  
Vardagsrummet som jag hoppas ska bli färdigt under hösten. Just nu är jag på jakt efter ett matbord, i vitt, som är 220 cm långt & 100 cm brett. Inte helt lätt att hitta. Dessutom vill jag ha iläggsskivor till det så det kan bli ännu större. Vi får se om jag lyckas. Vet ni vart man kan få tag på just ett sånt bord är ni mer än välkomna med tips! 


Kommentera inlägget här: