Sjölyckan

Två små liv. En stark kärlek. Ett drömhus på plats. En näve hundhår. En nypa katthår. Några ulliga & en skvätt rock.

Dagen innan inskolningen

Kategori: Allmänt

Samtidigt som solen var på väg upp körde vi västerut mot det stora gula varuhuset.
Mycket folk, massa shopping och framförallt trevligt sällskap! Erika och jag klarade av många roliga, djupa och för oss självklara samtalsämnen i bilen på vägen. I varuhuset delade vi upp oss mest, ska man inte ha precis samma saker är det enklast att gå på varsitt håll men höras av och mötas upp med jämna mellanrum. Jag hade fokus på kidsen, lite kläder, en hel del leksaker (mest julklappar) och galet många par vantar blev skörden utöver mineraler till fåren, trosor & strumpor till mig och strumpor till J.
Nu är ytterkläderna säkrade inför förskolestarten imorgon i alla fall. Galet att vår lille L ska börja förskolan! Jag återkommer med uppdatering om hur det gått såklart men nu ska jag dricka upp kaffet, klippa bort alla lappar på kläderna och sen krypa ner och ladda för inskolningen.

Kommentera inlägget här: